Εργαστήριο Καθαριστικά χωρίς Χημικά
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο “Καθαριστικά χωρίς Χημικά” την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο του έργου «Γυναίκες για την Πράσινη Μετάβαση».Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε τους συμμετέχοντες σε ένα πρακτικό και διαδραστικό εργαστήριο, όπου ανακαλύψαμε μαζί πώς μπορούμε να φροντίζουμε το σπίτι μας με πιο φυσικό, ασφαλή και οικολογικό τρόπο.Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να:-...